Britney Spears

Britney Spears vyjede s novou deskou na předražené turné

30. března 2011 v 14:26
Britney Spears s novým albem "Femme Fatale" sbírá poměrně slušné recenze Britney Spears
(první vlna výhradně pozitivních recenzí však již opadla) a krom promo vystoupení se spekulovalo i o velkém turné. To bylo již potvrzeno, dokonce byl už oznámen i předskokan - tím se měl stát španělský zpěvák Enrique Iglesias. Jeho účast na turné byla však záhy zrušena.Prvotní nadšení fanoušků však vystřídalo mírné zklamání, když byly oznámeny ceny lístků na show. Nejlevnější vstupenky na nejhorších místech budou začínat na 96 dolarech, tedy téměř dvou tisících korun. Tato cena však není konečná - přibudou ještě další poplatky. Pokud si příznivci budou chtít prohlédnout zpěvačku (pro turné by se hodilo spíše označení tanečnice, jelikož drtivá většina písní byla na posledním turné odehrána z playbacku) z nejlepších míst, musejí si připravit téměř 350 dolarů, což je přibližně sedm tisíc korun. Celkem logicky se po oznámení cen ozvalo mnoho nespokojených fanoušků, kterým ceny přijdou až příliš vysoké. Letní koncertní šňůra odstartuje 16. června a prozatím je naplánováno šestadvacet koncertů po Severní Americe. Další místa budou prý postupně přibývat. Zda se Britney Spears vypraví i do Evropy, zatím nebylo specifikováno.

Britney Spears představila album Femme Fatale

26. března 2011 v 16:33
Americká popová hvězda Britney Spears včera vydala své nové album Femme Fatale. Deska nebude jen barometrem přízně fanoušků jako obvykle, ale může také ukázat, jestli mladá dáma z Mississippi dospěla a přiblížila se zase o něco více svým osobním cílům, napsala agentura DPA.
Britney Spears

Popové hvězdy se často vyznačují jak hudebními hity, tak skandály v osobním životě. A extrémním příkladem v tomto směru je kariéra Britney. Ovšem i tato devětadvacetiletá popová princezna chce dospět.

Ukáže změnu místo kalhotek?
Ukáže tuto změnu její nová deska? Spears chce být nejen moderní ženou, ale také matkou a ikonou popu. Už krátce po svém vstupu na popovou scénu v roce 1998 stala idolem teenagerů.

V roce 2007 se jí ale vymkl z rukou osobní život a vévodila bulvárním titulkům kvůli svému pobytu na psychiatrické klinice, ztrátě opatrovnictví svých synů či návštěvám večírků bez spodního prádla.
V roce 2008 se na scénu vrátila svým albem Circus. Po úspěšném světovém turné v roce 2009 se usadila poblíž Los Angeles. Má na kontě více než 146 milionů prodaných zvukových nosičů.

Britney Spears odtajnila název i obal nové desky

3. února 2011 v 15:50
Americká diva Britney Spears svým napjatým Britney Spears - Femme Fatalefanouškům odtajnila další dvě políčka ze skládanky, která dá dohromady 15. března novou desku. Tu pojmenovala zpěvačka "Femme Fatale" a nyní představila světu i její obrazovou podobu. Celé kolekci předchází lednový singl "Hold It Against Me", který v průběhu ledna dosáhl v několika zemích nejvyššího umístění a jehož videoklipu bychom se měli dočkat v horizontu několika dní. Pro Britney Spears, která celosvětově prodala už přes sto milionů výlisků svých alb, bude "Femme Fatale" už sedmou studiovou deskou v kariéře. Poslední "Circus" vyšla na podzim roku 2008 a pocházel z ní celosvětový hit "Womanizer".

Novinka Britney Spears má potvrzené datum vydání

1. února 2011 v 18:55
Britney Spears oznámila datum vydání nové desky.
Britney Spears
Ta sice stále nemá jméno, ale den, který si všichni její fanoušci zakroužkují v kalendáři, je nyní potvrzen - album vyjde 15. března letošního roku. Sedmý albový zářez předznamenala již píseň "Hold It Against Me", která v USA stačila zlomit několik rekordů, včetně nejnasazovanější a nejhranější novinky amerického éteru. V prvním týdnu se usadila přímo na vrcholu zaoceánské hitparády, což se zatím podařilo jen několika málo nejúspěšnějším umělcům v historii žebříčku. Pro novou desku již byli potvrzeni i někteří producenti. Posluchači se mohou těšit na skladby od jmen jako Max Martin, Dr. Luke, Stargate, Fraser T. Smith, Bloodshy & Avant nebo Darkchild. Vyjít by měla i deluxe edice obsahující tři až čtyři bonusové skladby. Zároveň se vynořilo několik informací k chystanému videoklipu k pilotnímu singlu. Na křeslo režiséra usedl Jonas Åkerlund, který natočil například i videoklip k "Ray Of Light" Madonny. Britney v novém klipu prý bude hodně tancovat a měnit role. Premiéra by měla proběhnout v řádu dnů, čas si můžete ukrátit u povedené "parodie".

Zdroj: musicserver.cz

Mezi parfémy Britney Spears přibyla nová vůně Radiance

4. ledna 2011 v 20:14
Americká zpěvačka Britney Spears není v oblasti parfémů žádným nováčkem. Po několika předchozích vůních uvedla zpěvačka na trh další novinku - parfém Radiance. Je to vůně pro dívky a mladistvé ženy položená spíše do sladkých tónů.

Britney Spears se kromě své pěvecké kariéry proslavila také svou kolekcí vůní. Můžeme jmenovat například parfémy a vůně Believe, Curious, Fantasy, Hidden Fantasy, Circus Fantasy a v neposlední řadě také nejnovější dívčí vůně Radiance. Na trhu je tato voňavá novinka Britney Spears k dostání od září roku 2010.

Vůně Britney Spears: Believe, Hidden Fantasy, Circus Fantasy

Vůně Britney Spears: Curious a Fantasy

Vůně Britney Spears: Curious a Fantasy

Poslední vůně Britney Spears Radiance je popisována jako oslnivá květinová vůně, která ztělesňuje sebejistou a svůdnou osobnost této zpěvačky. Tato exkluzivní vůně je inspirována duchovní smyslnosti Britney a její magnetickou energií. Během celé tvorby této vůně, byl každičký její tón vybírán tak, aby vyjadřoval základní podstatu Britney. Nová dívčí vůně Radiance je v pořadí již devátou vůní z kolekce americké zpěvačky Britney Spears. Tvorbu vůně Britney Spears dostali na starosti Honorine Blanc a Harry Fermont ze společnosti domu Firmenich.

V září 2010 uvedla Britney Spears svou novou vůni Radiance.

V září 2010 uvedla Britney Spears svou novou vůni Radiance.

Vůně pro dívky Radiance má hlavu položenou do sladkých tónů divokých bobulí a jemně svěžích orosených okvětních lístků, které svou okouzlující vůní budou vábit a lahodit i tomu nejvybranějšímu nosánku. Smyslné srdce vůně Radiance Britney Spears otevírá ve vůni tóny čistého puketu tuberózy, jasmínu, pomerančového květu a kosatce tak, aby pospolu vytvořily tóny aroma, které ze sebe vydává neopominutelnou ženskost. Podmanivé tóny kašmírového dřeva, průzračné ambry a smyslné tóny pižma jsou nakonec součástí hlavy jen nedávno uvedené vůně Britney Spears Radiance. Svým složením tak patří parfémovaná voda do skupiny vůní květinových.

Pro reklamní kampaň se Britney Spears oblékla do krásných dlouhých, splývavých a dole se elegantně rozšiřujících se šatů stříbrné barvy. Elegantní róba se zapínáním za krk sahá až po zem a smyslně odkrývá celá zpěvaččina záda, jež dají vyniknout krásným loknám Britney Spears.

Nová dívčí vůně Britney Spears je ukryta do roztomilého skleněného flakónku, který je posetý světle růžově a modře barevnými průzračnými kamínky se stejně světle modrým uzávěrem.

Velikostně je parfémovaná voda Radiance z tvorby společnosti Firmenich dostupná ve třech klasických velikostech. 100 ml parfémované vody Radiance pořídíte za přibližně 1 100 Kč, 50 ml za 28 přibližně 830 Kč a 30 ml parfémované vody za cca 650 Kč. Kromě parfému si pak můžete pořídit i tělové suflé s vůní Radiance, a to za přibližně 450 Kč.