Získejte sexy tělo dvakrát rychleji

20. ledna 2012 v 17:33 |  Beauty
Posilovacími cviky si postavu zpevníte. Když ale zároveň nenabudíte metabolismus, ručička na vaší váze se ani nepohne, potvora! Proto potřebujete zkombinovat posilovací cviky s aerobními. Vaše tělo se tak dostatečně prokrví, prohřeje a odstartuje spalování. Nejúčinněji tedy fungují ty cviky, u kterých se zároveň zapotíte i namůžete. A přesně takové jsme pro vás našli. Pusťte se do každého z nich, pokuste se o co největší počet opakování za minutu a takové minuty si s krátkým oddechem naordinujte alespoň tři. Dávejte si pozor i na správné provedení a pravidelnost. Těmito tahy byste měla zaútočit na svou postavu alespoň třikrát týdně! Připadá vám to náročné? Ale ta odměna!

Dvacet minut denně stačí!
Umíráte únavou, i když obden poctivě posilujete? Podle lékařů potřebujete pro udržení skvělé formy pouhých dvacet minut soustavného pohybu denně. Nemusíte se proto trápit dvě hodiny v přeplněném fitnesscentru. Stačí, když si jeden den zajdete na krátkou procházku, druhý den zaskočíte do bazénu, třetí si užijete postelové rodeo a čtvrtý třeba vyzkoušíte cosmo cviky. Tímhle stylem si vylaďte celý týden a už se nestane, že byste se ráno probouzela s nulovou energií.

Svižné předkopávání
Postavte se do stoje rozkročného a chodidla dejte od sebe na šířku ramen. Paže pomalu upažte do stran. Pokrčte pravou nohu, aby vám pomáhala udržet rovnováhu. Vykopněte levou nohu přímo před sebe. Nechte ji v přednožení a pokuste se dotknout pravou rukou špičky levé nohy. Záda se snažte mít celou dobu rovná a dbejte, abyste cvik prováděla plynule. Po minutě vyměňte nohy.
„O Vánocích jsem snědla pět kilo cukroví! A teď si dám ještě.” (Foto: profimedia.cz)
Modlitba v záklonu
Lehněte si na břicho a dlaněmi se pevně zapřete o zem v úrovni prsou. Ruce by od sebe měly být dál než na šíři ramen. Pokrčte nohy v kolenou a levé chodidlo zahákněte za pravé. Lehce se zvedněte na rukou a držte hlavu, krk a záda v jedné přímce. Zároveň vtáhněte pupík co nejblíž k páteři. Rychle potom tleskněte před tělem a vraťte se, abyste zabránila tvrdému dopadu na podložku. Svižné zatínání svalů vám v tomhle cviku šikovně posílí tricepsy, ramena a hrudník. Opakujte minutu.

Žabí honička
Postavte se do stoje mírně rozkročného a ruce nechte volně viset podél těla. Pokrčte kolena a přejděte do hlubokého podřepu (hýžděmi byste se měla téměř dotýkat pat). Předkloňte se a rukama se zapřete před tělem. Jedním rychlým švihem zanožte obě nohy tak, abyste skončila v podobné pozici jako při provádění kliků. Tělo se snažte držet vyrovnané v jedné přímce. Vydržte tři vteřiny a potom jedním pohybem skočte zpátky do pozice b. Postavte se a všechno opakujte. Pokud se vám podaří udělat cvik opravdu rychle, spálíte dvakrát tolik kalorií než při pomalém provedení. Pokuste se alespoň o deset opakování za minutu a postupně zvyšujte na patnáct.

Hravé nůžky
Do rukou uchopte činky vážící kilo až půldruhého kila, levou nohu přednožte a pravou zanožte. Obě paže pokrčte, přičemž levou držte před tělem a pravou za ním. Odrazte se od pat, vyskočte, a než dopadnete zpátky, vyměňte si ve vzduchu zároveň ruce i nohy. Po dopadu máte tedy pravou nohu vepředu, levou vzadu, stejně jako ruce. Snažte se při výskoku zatnout stehna a cvik provádět co nejrychleji. Zrychlíte tím svou tepovou frekvenci i počet spálených kalorií. Jakmile si tenhle pohyb natrénujete, zkuste se do něj pustit i s tříkilovými činkami. Posílíte víc.

Sličné výskoky
Přejděte do podřepu a pro udržení rovnováhy předpažte. Odrazte se od země a vyskočte do vzduchu. Zároveň vyšvihněte paže nahoru. Po dopadu zaujměte opět pozici a, narovnejte se, ruce si zapřete o boky a pravou nohou proveďte výpad vpřed. Pokuste se dopadnout co nejdál od své levé nohy a tím ji co nejvíc přiblížit k zemi. Poté zatněte pravé stehno a vraťte se do výchozí pozice. Minutu cvičte na jednu stranu, další minutu na druhou.

Hýžďový pochod
Postavte se před židli, zatněte břišní svaly a položte pravou nohu na prostředek sedátka - vaše noha by s ním měla svírat pravý úhel. Zatněte pravou hýždi a stehno, přeneste váhu na pravé chodidlo a zvedejte levou nohu nahoru. Sestupte dolů a minutu takhle posilujte pravou nohu. Pak začněte trénovat levou. Jakmile si posílíte břišní, hýžďové, stehenní a lýtkové svalstvo, pořiďte si vyšší židli.

*jenprozeny.cz
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.