Cviky pro pevné tělo

13. ledna 2012 v 17:07 |  Beauty
Smyslný trakařSpalte víc tuku! Zacvičte si raději ráno před snídaní než večer po práci. Cvičením na lačný žaludek spálíte více kalorií. (Foto: profimedia.cz)
1. Začněte, jako byste chtěla cvičit kliky. Dlaně se dotýkají podložky pod rameny, záda jsou rovná a břišní svaly zatnuté. Pokrčte pravé koleno a nechte ho viset.
2. Propněte a lehce vytočte pravou nohu do strany, nad úroveň boků. Vydržte chvíli a vraťte se. Zacvičte desetkrát ve třech sadách na obě strany.

Postranní hmity
1. Zapřete se o levé koleno a levou paži. Druhou nohu pokrčte a zvedněte ji do jedné roviny se zemí. Koleno vytočte dopředu a pravou paži namiřte do strany.
2. Propněte pravou nohu včetně špičky a pravou paži přetočte přes hlavu. Chvíli vydržte a pak se vraťte. Zacvičte tři sady po deseti cvicích na obě strany.

Žabí tanec
1. Lehněte si na pravý bok, pokrčte kolena a překřižte levý kotník přes pravý. Chodidla zvedněte nad zem.
2. Propněte nohy, aby vedly rovnoběžně s boky, a zase je vraťte zpátky. Nepokládejte však chodidla na zem. Zacvičte deset opakování a po třech sadách vyměňte strany.

Kočičí protažení
1. Začněte vkleče na všech čtyřech. Vytáhněte levou paži před sebe a pravou nohu propněte do strany.
2. Pokrčte pravou nohu a zanožte ji. Stehno vytočte tak, aby koleno stále mířilo do strany, a levou rukou se dotýkejte pravého chodidla. Zacvičte tři sady po deseti opakováních a pak vyměňte strany.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.